Answers to your questions

Kom je er niet helemaal uit op onze website? Check hieronder de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Don’t hesitate to contact us!

Bestelproces

Hoe bestel ik?

Plaats het artikel (of meerdere uiteraard) in de winkelwagen. Vul eventueel de coupon code van de cadeaubon in. Kies bij verzending voor ‘verzenden’ of ‘afhalen’. Ga door naar afrekenen. Vul factuur- en verzendgegevens in. Schrijf je in voor onze Smoke Signals Newsletter. Kies betaalwijze, plaats bestelling en reken af. Je ontvangt binnen 15 minuten een bevestiging via het opgegeven e-mailadres.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt via de webshop met de volgende betaalmogelijkheden betalen iDEAL, Creditcard, Sofort Banking, Smokey Goodness Cadeaubon.

Hoe wordt het pakket verzonden?
Als eerste stap kies je bij het bestellen voor de optie: verzenden of afhalen. Kies je voor de optie ‘verzenden’ dan bedragen de verzendkosten €6,95. Het pakket wordt gratis verzonden vanaf een bestelbedrag van €100,-. Wanneer jij op werkdagen voor 16:00 besteld wordt het pakket vandaag nog verzonden. Wanneer je de bestelling hebt afgerond en bevestigd krijg je binnen 15 minuten een bevestiging in jouw mail (check altijd even de spam). Wanneer het pakket is gescand door de pakketbezorger ontvang je een track and trace in de mail (ook weer even checken in de spam).

BBQ’s worden verzonden of gebracht door de Smokey Crew. Hiervoor wordt contact opgenomen om een leveringsafspraak in te plannen. Eventuele (verzend)kosten worden besproken tijdens of na de aankoop van de BBQ.

Met welke vervoerder versturen jullie pakketten?
De pakketten worden verstuurd met DHL. Mocht dit niet wenselijk zijn neem dan -voordat je een bestelling plaatst- contact met ons op.

Kan ik het pakket ook afhalen?
Jazeker! Het afhalen van jouw bestelling kan na het maken van een afspraak via order@smokeygoodness.nl of via ons algemene nummer +31 (0)15 203 03 03 onder vermelding van het ordernummer. Op dit moment zijn wij (over het algemeen) aanwezig van ma t/m vrijdag van 10:00 tot 17:45.

Mijn pakket is beschadigd, wat nu? 
Wat vervelend, wanneer je een beschadigd of defect artikel hebt ontvangen neem even contact met ons op via order@smokeygoodness.nl. Vermeld hierbij het ordernummer, het artikel wat defect/beschadigd is, foto’s van het desbetreffende artikel, de doos en het verzendlabel.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? 
Jammer dat jij jouw bestelling wilt annuleren! Een bestelling of gedeelte van de bestelling kan alleen nog worden geannuleerd wanneer deze nog niet is verzonden. So be quick!

Ik wil meer artikelen bestellen maar deze zijn niet op voorraad, kan dit nog?
Zeker. Indien je een bestelling wilt plaatsen die groter is dan via de webshop mogelijk is, omdat er bijvoorbeeld niet genoeg aantallen bij staan, adviseren wij contact op te nemen via order@smokeygoodness.nl of +31 (0)15 203 03 03. Ons team zal met jou meedenken en kijken of er een bestelling kan worden geplaatst bij onze leverancier(s).

Ik ben opzoek naar een leuk cadeau, geven jullie ook advies? 
Jazeker, wij vinden niets leuker dan in samenspraak een tof pakket samen te stellen waarbij de ontvanger van zijn stoel springt van geluk. Neem hiervoor contact met ons op via mail of telefoon and we make it one to never forget.

Kan het pakket ook als cadeau ingepakt worden?
Ook hier draaien wij onze hand niet voor om. Houdt er rekening mee dat wij geen professionele cadeau inpakkers zijn, maar we willen er uiteraard altijd net dat beetje extra een toevoegen. We got your back! Neem hiervoor contact met ons op via mail of telefoon.

Kan een boek ook gepersonaliseerd worden?

Jazeker! Je hebt hierbij meerdere mogelijkheden. Gepersonaliseerde tekst door Jord: schrijf bij de afronding van je bestelling bij “opmerkingen” wat je graag door Jord in het boek geschreven wenst.

Mocht dit niet perse door Jord worden gedaan, kan een van onze dames met een fantastisch handschrift dit ook voor je doen. Let us know!

Via Yoursuprise kun jij het eerste boek bestellen van de Smokey Goodness serie waar de naam van de ontvanger op staat, met een foto en persoonlijke tekst. Klik hier voor de mogelijkheden.

Het artikel die ik wil kopen is niet meer op voorraad, wanneer kan ik deze weer bestellen?

Wij weten meestal spot on wanneer onze items bijna zijn uitverkocht en zijn er op tijd bij. Wanneer wij de items weer online kunnen zetten is afhankelijk van onze leveranciers. De levertijden verschillen van 3 werkdagen tot aan 3 weken (of langer). Het kan dus voorkomen dat het artikel onderweg is en even op zich laat wachten.

Mocht jij het item die niet meer voorradig is heel graag willen hebben, kun jij ons het beste een belletje geven (+31 (0)15 203 03 03) of een mailtje sturen (order@smokeygoodness.nl).

Ik ben geïnteresseerd in een product die jullie niet verkopen, maar ik zie wel dat jullie van hetzelfde merk andere producten aanbieden. Kan ik deze toch bij jullie kopen?

Wij worden altijd gelukkig van mooie producten en blije klanten. Als jij een tof product hebt gezien die jij graag wilt hebben, kun je ons altijd een belletje geven. Wij kunnen kijken bij onze leverancier of het te leveren is, dus of wij deze voor jou kunnen bestellen. Wie weet kun jij op deze manier toch aan die vette tool komen!

Ik wil een BBQ bij jullie kopen, hoe gaat dit in zijn werk?

Wij verkopen allerlei verschillende formaten en soorten BBQ’s. Na het bestellen van jouw BBQ naar wens, zullen wij telefonisch of mail contact met je opnemen. Jij kan de BBQ komen afhalen op onze BBQ Walhalla in Delft, maar wij kunnen het ook afleveren. We maken een afspraak voor levering wanneer het jou uitkomt.

Retourproces

Kan ik mijn pakket nog retourneren? 
Nou vooruit, jij hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave de overeenkomst te annuleren en het bestelde product retourneren

Gedurende deze termijn kun je het product uitproberen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen en of het naar behoren werkt. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals jij dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kun je het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Het artikel mag niet volledig in gebruik worden genomen als jij nog niet weet of je het houdt.

De retourtermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij, of een door jou aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit hebt gekregen. Als je in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden hebt besteld, verstrijkt de rertourtermijn 14 dagen na de dag waarop je het laatste product of onderdeel hebt ontvangen. Op het moment dat jij met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de retourtermijn 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt.

In geval van diensten verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst.

Om gebruik te maken van jouw retourrecht verzoeken wij jou om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, sturen naar order@smokeygoodness.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dien je de producten terug te sturen.

Wij verzoeken jou het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

Zijn er artikelen die niet geretourneerd kunnen worden? 
Ja, de volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden: cadeaubonnen, workshops en caterings, producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden (denk hierbij aan kruiden, sauzen etc), producten die snel kunnen bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, digitale artikelen, artikelen met gebruikssporen (artikel mag niet gedragen of gebruikt zijn, labels en kaartjes moeten nog bevestigd zijn en op maat of persoonlijk gemaakte artikelen.

Worden er retourkosten in rekening gebracht? 
De retourkosten liggen bij de klant zelf. Voordat je het artikel retour stuurt dien je contact op te nemen met order@smokeygoodness.nl. Jij draagt zelf de kosten voor de retourzending. Voor een gemiddeld pakket (tot 10 kg) zijn de kosten over het algemeen € 6,95 (voor NL). Voor grotere pakketten denk aan BBQ’s bedragen de kosten rond de €75,-

Hoe wordt mijn retour terugbetaald? 

In geval van een retournering ontvang je de betaling voor het geretourneerde product zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen, nadat jij hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee jij betaald hebt, tenzij je een andere methode met ons afspreekt.

Verbeterpunten of klachten

Ik heb een klacht, waar kan ik contact opnemen? 
Vervelend dat je niet helemaal tevreden bent, wij proberen alles graag zo goed mogelijk op te lossen. Stuur ons een mail info@smokeygoodness.nl met een zo uitgebreid mogelijk omschrijving van jouw klacht of bevindingen. Dan kunnen wij dit voor jou proberen op te lossen.

Ik heb een verbeterpunt, staan jullie hiervoor open?
Jazeker, wij leren altijd graag. Mocht je iets tegenkomen laat het ons vooral weten hier staan wij zeker voor open.

Cadeaubonnen

Ik heb een cadeaubon gekregen/ontvangen maar kan hem niet inleveren 
Wij werken met verschillende cadeaubonnen. De cadeaubonnen voor de workshops en de cadeaubonnen voor de webshop. Kijk goed naar welke cadeaubon u heeft. De cadeaubonnen voor de webshop werken niet voor de workshops en andersom. Wilt u dit graag omwisselen is dat natuurlijk geen enkel probleem. Stuur dan even uw code van de cadeaubon naar ons toe en dan passen we hem voor u aan.

Kan ik cadeaubonnen omwisselen voor geld?
Dat is niet mogelijk, we zetten graag de cadeaubon voor uw om zodat u toch het juiste voor uw bon kan kopen.

Hoelang is een cadeaubon geldig?

Cadeaubonnen zijn tot 2 jaar na aankoop geldig.

Merch
& stuff

Shop the latest

Je kunt nooit genoeg gadgets en
gear in je schuur hebben liggen.

El
magazine

Stay updated

We’re sharing the goodness
one bite at a time.